sharing our loves......cherishing sweet memories.... learning from many many downfalls.... rise up and high..... honouring the tie that binds......... loving this fate of ours.....praying for arms around each other...forever..



Saturday, January 14, 2012

Check it dauttt

Haluu haluu :)

I hope it is not too late to wish u guys Herpi new year.. walaupun 2 minggu dah berlalu dengan blog Bahu ke Bahu yang x berapa nak Berbau ni haa.. (nasib la ada bau bau along-kang melekat tercicir kat sini lagi haahaa)...thank you Along kerna menguatkan semangat ku utk berkongsi ceritera dalam kehidupan yang sementara ini... nampak mudah tetapi meng-update blog ini memerlukan masa dan effort juga kan? kan?

Syukur Alhamdulillah permulaan 2012 ini adalah baik antara yang terbaekk.. 2012 tahun Naga, kata org bring good luck dan ramalan kiraan metafizik pula kata, tahun Panas..org2 mudah bergaduh sesama sendiri dan bencana,etc ( ala film 2012 tu la)..macam2la.. dapat dosa free je klu percaya benda2 tu.. yang pasti dan semestinya segalanya adalah kuasa Allah swt dan kita hambanya perlula gigih usaha yang terbaik.

Resolution eh Long?...mmmmm reso tambahan berbanding tahun lepas...nak jadi Ummi mithali..nak lebih byk memberi dan lebih rajin update blog Bahu ke Bahu muahhaaha... Apapun agak keras bunyinya pendapat Along ttg relationship tu..bagi i tiada beza kasih syg dan perhubungan seorang ibu dan anak di dunia ini..kasih syg tidak berbelah bagi ..cuma setiap org dan family delivery / caranya berbeza mungkin. So dont compare la ya...

Well thats all for now..will update gambar2 terbaru esp transformation opis sekutil ku dan projek terbaru kami.. check-kit-dauttt

1 comment:

Liz Duan said...

Allah sekutil ni aje....ingatdah masuk kisah new office n all....i like that toothpaste...so freck ha..ha...